wtorek, 23 października 2012

Moje małe co nieco…


Muffiny bananowe z czekoladą

Nie będę się zbytnio rozwodzić nad dzisiejszymi muffinkami, gdyż od dawna wiadomo, że banany i czekolada pasują do siebie jak mało co! Jeśli ktoś jeszcze nie próbował tego połączenia…ma czego żałować. Zmykam rozkoszować się smakiem moich muffinek w towarzystwie gorącej herbaty…brrr…


Składniki (12 sztuk):
1 3/4 szklanki mąki
1/2 szklanki cukru
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 szklanki mleka
1/2 szklanki oleju
2 jajka
2 duże, dojrzałe banany
60 g czekolady mlecznej

Sposób przygotowania :
W jednej misce łączę suche składniki – mąkę, cukier i proszek do pieczenia, w drugiej ubijam trzepaczką rózgową jajka z mlekiem i olejem. Banany obieram i rozgniatam widelcem na talerzu. Czekoladę kroję nożem na mniejsze kawałki. Następnie do miski z suchymi składnikami dodaję ubite mokre składniki oraz banany i czekoladę, całość mieszam krótko łyżką do połączenia składników. Papilotki w formie do wypieku muffin wypełniam do ¾ wysokości, piekę 20 minut w temperaturze 200 stopni.

3 komentarze:

  1. robiłam raz muffiny z bananami, smaczne były :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muffiny z idealnymi dodatkami... nie da rady się nie skusic

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety nie piekłam muffin z bananami, bo mój narzeczony nie przepada za bananami :(

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY I POZOSTAWIONY KOMENTARZ! ANONIMIE, PROSZĘ NIE POZOSTAWAJ BEZIMIENNY :)