środa, 17 kwietnia 2013

Penne z bazyliowym pesto i…




Składniki (2 porcje) :
250 g pełnoziarnistego makaronu penne
2-2 ½ łyżki bazyliowego pesto
garść zielonych oliwek
garść pomidorków koktajlowych
1 łyżka sera feta

Sposób przygotowania :
Makaron gotuję według info na opakowaniu. W tym czasie odsączam oliwki i przekrawam na cztery pomidorki koktajlowe. Makaron odlewam do durszlaka, następnie przekładam z powrotem do garnka, wrzucam pesto, mieszam. Przekładam makaron na talerze, układam na nim oliwki i pomidorki, kruszę na niego fetę. Smacznego!


7 komentarzy:

  1. no proszę, właśnie wróciłam od koleżanki i rozmawiałyśmy dokładnie o takim penne z pesto! cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie nieskomplikowane dania :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, na szybki lunch nawet do pracy! Dla mnie wersja z czarnymi oliwkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak u ciebie pięknie, smacznie i apetycznie. Penne dla mnie. Moje smaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszności :) dzisiaj mam na obiad :)świetny przepis!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że smakuje!:)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY I POZOSTAWIONY KOMENTARZ! ANONIMIE, PROSZĘ NIE POZOSTAWAJ BEZIMIENNY :)