poniedziałek, 22 lipca 2013

Chłodnik z awokado


Składniki (2 porcje) :
1 ½ awokado
1 duży, świeży ogórek
½ dużej cebuli
3 łyżki soku z cytryny
300 g jogurtu greckiego
szczypta pieprzu kajeńskiego
sól, pieprz do smaku
1 łyżka posiekanego szczypiorku

Sposób przygotowania :

Awokado i ogórek obieram, kroję na mniejsze kawałki, wrzucam do dużej miski, dodaję pokrojoną w drobną kostkę cebulę, sok z cytryny i jogurt grecki. Ucieram blenderem. Doprawiam, następnie schładzam w lodówce przez 30-40 minut. Przed podaniem posypuję szczypiorkiem.

15 komentarzy:

  1. haha ;D
    przeczytałam chłodnik z adwokata i aż mi sie oczy zaświeciły ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. o bardzo, bardzo, chłodniki zawsze, zdecydowanie do zapamiętania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) zapraszam do mnie na Candy, do wygrania ozdobna tablica do pisania :) Poza tym z okazji otwarcia sklepu 10% rabatu, pozdrawiam i zapraszam. Pastelowy domek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy.. zwłaszcza kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam avocado ale nigdy nie jadłam go w takiej postaci. No i zachęciłaś mnie i chyba sobie dziś kupię avocado i zrobię, będzie w sam raz na popołudniową przeąskę :) Kolor fantastyczny aż ślinka cieknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za kolor! Jedna szklaneczka dla mnie, ok? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobiłam! i wyszło pyszne tylko następnym razem dodam mniej cytryny. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że smakowało! Pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. Uwielbiam awokado, taki chłodnik musiał być pyszny?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jadłam takiej kombinacji ale na pewno jest pyszny chłodnik z awocado. Wygląda zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam
    w imieniu marki Almette chciałbym serdecznie zaprosić do wzięcia udziału w konkursie "Inspirujący Smak Natury". Do wygrania kulinarna podróż do Toskanii! Wystarczy chwila na stworzenie przepisu z użyciem ulubionego serka Almette, a to może Ty poczujesz smak słonecznej Toskanii!
    Szczegóły oraz regulamin znajduje się tutaj: https://apps.facebook.com/inspirujacy-smak/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny kolor! Smak pewnie jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam awokado, ten chłodnik jest dla mnie inspiracją :) Musiał być pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. taki chłodnik to wypiłabym dziś duszkiem :) na pewno mocno orzeźwia;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY I POZOSTAWIONY KOMENTARZ! ANONIMIE, PROSZĘ NIE POZOSTAWAJ BEZIMIENNY :)