sobota, 24 sierpnia 2013

Guacamole

Szybki w przygotowaniu, smaczny meksykański dip, który może również pełnić rolę pasty do grzanek. Możemy go dowolnie urozmaicać poprzez dodanie np. pokrojonych w kostkę pomidorów, posiekanej papryczki chilli lub czosnku. Z podanych składników wychodzą dwie małe miseczki jak ze zdjęcia.


Składniki :
2 dojrzałe awokado
sok z 1-1 1/2 limonki
pół cebuli
sól, pieprz do smaku

Sposób przygotowania :
Awokado przekrawam wzdłuż na pół, wyjmuję pestkę, następnie wydrążam cały miąższ i umieszczam w misce, rozdrabniam go widelcem. Cebulę drobno siekam, dodaję do awokado, dodaję również sok z limonki i doprawiam solą i pieprzem, mieszam.


11 komentarzy:

  1. Guacamole jest pyszne do wszystkiego! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No to mi się teraz zachciało guacamole, i nachos bym zjadła :) Ale nie zjem :( bo nie mam składników :( Zrobię w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo smakowicie, chciałoby się po prostu skosztować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jadłam guacamole, a zawsze byłam ciekawa jak smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie próbowałam guacamole, ale jak patrzę na Twoje, czuję że muszę nadrobić to niedopatrzenie! Co za piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fotogeniczny ten twój dip :) Muszę się kiedyś na niego skusić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry, jestem zainteresowana współpracą z Pani blogiem, proszę o kontakt:) wspolpraca@armadeo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysznie wygląda! : D

    PS Mogłabym mieć do Ciebie prośbę? Biorę udział w konkursie, bardzo zależy mi na wygranej, więcej szczegółów w najnowszym poście na moim blogu (http://ksiazkiiherbata.blogspot.com/2013/08/konkurs-okadkowy-dzien-1.html). Wystarczyłoby, żebyś skopiowała tytuł i autora z poprzedniego komentarza i dodała. Z góry dzięki! Mam nadzieję, że mi pomożesz. : )

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja nigdy nie jadłam :) zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem szczerze, że jeszcze nie jadłam guacamole ale bardzo mnie ciekawi jak smakuje:) muszę wreszcie kiedyś zrobić

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo zachęcająco. Polecam też wypróbować wersję z pomidorami:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY I POZOSTAWIONY KOMENTARZ! ANONIMIE, PROSZĘ NIE POZOSTAWAJ BEZIMIENNY :)