wtorek, 13 sierpnia 2013

Pizza z cukinią

Jeśli znudziła wam się pizza ze standardowymi dodatkami – polecam do wypróbowania pizzę z cukinią! Jej smak bardzo przypadł mi do gustu. Obawiałam się, że pizza będzie troszkę mdła, ale nic z tego. Dodatek pomidorów i fety sprawdził się idealnie.


Składniki (2 pizze o średnicy około 33 cm) :
1 duża cukinia
4 średnie pomidory
3 łyżki sera feta
sól, pieprz

Sposób przygotowania :
Ciasto i sos przygotowuje z podlinkowanego przepisu. Cukinię kroję w cienkie plastry, pomidory obieram, kroję w plastry. Na przygotowane, rozwałkowane ciasto nakładam sos, następnie układam cukinię i pomidory, całość posypuję pokruszoną fetą, oprószam odrobiną soli i pieprzu. Piekę w temperaturze 200 stopni przez ok. 18 minut.

9 komentarzy:

  1. dodaj tymianek ;) najlepiej cytrynowy wyjdzie boska ;) zawsze sypie nim pizze z cukinia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robiłam raz w zeszłym roku, cukiniowa pizza bardzo nam odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pizza z cukinią jest pyszna :)do tego z fetą t już rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ciasto :) cieniutkie i apetyczne !

    OdpowiedzUsuń
  5. ja każda pochłone w szybkim tepie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. O! ale fajny pomysł. Nigdy nie wpadłabym na to, żeby do pizzy dodać cukinię, ale jej smaku jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam, zrobiłam dzisiaj pizzę na cieście z Twojego przepisu :) Pierwszy raz na cienkim spodzie, bo zawsze jedliśmy na puszystym. Bardzo nam smakowała, chyba bardziej niż te puszyste :) Dodatki miałam inne, ale cukinie i fetę uwielbiam, więc na pewno niedługo wypróbuję. Dzięki za smaczną inspirację i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Fajnie, że tak Wam zasmakowało! Pozdrawiam! :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY I POZOSTAWIONY KOMENTARZ! ANONIMIE, PROSZĘ NIE POZOSTAWAJ BEZIMIENNY :)