poniedziałek, 11 listopada 2013

Pyry z gzikiem


Składniki (2-3 porcje) :
6 średnich ziemniaków
kostka twarogu (ok. 300g)
kubek gęstej śmietany 18%
1 cebula
garść drobno posiekanego szczypiorku
odrobina masła
sól, pieprz

Sposób przygotowania :
Ziemniaki gotuję w mundurkach. Twaróg przekładam do miski, rozdrabniam widelcem. Cebulę obieram, kroję w drobną kostkę, dodaję razem ze śmietaną do twarogu. Doprawiam solą i pieprzem. Ugotowane ziemniaki przekrawam na pół, smaruję masłem, nakładam twaróg, posypuję szczypiorkiem.

11 komentarzy:

  1. mimo, że za ziemniakami nie przepadam, te wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam :) Dawno nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przymierzam się do podobnej potrawy. Twoje wyglądają tak, że zgłodniałam:) http://napiecyku.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cud ,miód i malinki,uwielbiam!!.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie podane:) aż ślinka cieknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś jadłam takie pyry. Bardzo mi smakowały, ale nie mogłam ani dowiedzieć się o przepis, ani tym bardziej zrobić coś takiego. Dzięki za ten przepis. Z pewnością z chęcią zrobię takie pyry :))

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie nawet zwykłe ziemniaki z twarogiem wyglądają jak z kuchni masterchefa :):)

    Bardzo apetyczna fotka!!!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci szczerze, że nie jadłam nigdy takiego zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej... jak ja bym coś takiego zjadła! Mniam!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY I POZOSTAWIONY KOMENTARZ! ANONIMIE, PROSZĘ NIE POZOSTAWAJ BEZIMIENNY :)