czwartek, 17 lipca 2014

Spaghetti aglio, olio e peperoncino

Spaghetti aglio, olio e peperoncino to włoski makaron z oliwą, czosnkiem i chili. Makaron genialny w swojej prostocie. Kiedy przyrządzałam go po raz pierwszy nie spodziewałam się, że tak mi zasmakuje. W dodatku jego zrobienie zajmuje dosłownie 15 minut :).


Składniki (2 porcje) :
250 g makaronu spaghetti
3 łyżki oliwy
3 ząbki czosnku
1 czerwona papryczka chili
6 łyżek posiekanej pietruszki

Sposób przygotowania :
Makaron gotuję według instrukcji z opakowania. Czosnek obieram i kroję w  plastry, chili pozbawiam nasion i drobno siekam. Na patelni rozgrzewam oliwę, wrzucam czosnek, smażę przez ok. 1 minutę, aż się zarumieni. Dodaję chili i pietruszkę, mieszam, odstawiam na bok. Makaron odlewam, wrzucam z powrotem do garnka, dodaję zawartość patelni, dokładnie mieszam, nakładam na talerze.

11 komentarzy:

  1. Kiedys jadlam i nawet smak był ok

    OdpowiedzUsuń
  2. Najprościej a bardzo pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste i pyszne danie, to jest to co lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  4. makaron to ja zawsze biorę w ciemno:) kocham!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo apetycznie no i szybko się go robi idealny po ciężkim dniu w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jak ja to lubię!! I tak ślicznie wygląda. Gdyby nie to, że przed chwilą zjadłam kilogram (!!!) arbuza to pewnie poleciałabym do kuchni, aby zrobić sobie słuszną porcyjkę makaronu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tu u Ciebie. To moje ulubione spaghetti :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedno z moich ulubionych spaghetti. Proste i szybkie. Lubię to! ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY I POZOSTAWIONY KOMENTARZ! ANONIMIE, PROSZĘ NIE POZOSTAWAJ BEZIMIENNY :)