poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Kuskus z warzywami

Dojrzewające na słońcu pomidory smakują najlepiej. Właśnie teraz jest najlepszy czas, żeby cieszyć się ich cudownym smakiem. Są czerwone, lekko słodkie i bardzo aromatyczne. Dzisiejsza sałatka, z ich dodatkiem to kolejna propozycja na lekkie drugie śniadanie lub kolację.  


Składniki (2 porcje) :
½ szklanki kaszy kuskus
2 średnie pomidory
1/3 ogórka wężowego
½ niedużej czerwonej cebuli
4 łyżki sera feta
2 łyżki posiekanej pietruszki
3 łyżki oliwy
1 łyżka soku z cytryny
sól, pieprz

Sposób przygotowania :
Pomidory, ogórka i cebulę obieram i kroję w kostkę. Do małej miseczki wlewam oliwę, sok z cytryny, dodaję szczyptę soli i pieprzu, mieszam. Kuskus przygotowuję według informacji umieszczonych na opakowaniu. Do gotowej kaszy dodaję pokrojone i odsączone warzywa, natkę, dressing i część fety, mieszam. Nakładam do miseczek, posypuję z wierzchu resztą fety. 

21 komentarzy:

  1. wygląda kolorowo, tak wiosennie :)
    tej kaszy jeszcze nie próbowałam niestety, nie ma jej nigdzie w pobliskich sklepach...;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie sałatki na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, dlatego dzisiaj robię pomidorówkę ze świeżych. Mamy teraz pomidorowy raj!! Sałatka z sierpniowymi pomidorami musiała smakować, że hej!

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszne danie, jak dla mnie w sam raz na upał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W taką letnią pogodę sałatki cieszą się ogromnym powodzeniem. Masz rację, pomidory teraz są najlepsze i najsmaczniejsze. Z kuskusem ... świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszna taka sałatka, właśnie sobie przypomniałam, że bardzo dawno nie jadłam kuskusu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda niesamowicie apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam! Wygląda smacznie! Uwielbiam takie rarytasy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam! Wygląda smacznie! Uwielbiam takie rarytasy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj ja też masowo kupuję pomidory i dodaję je do prawie wszystkiego hehe :-) Twój kuskus wygląda niezwykle apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam:) Nominuję Cię do Liebster Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tu zaglądać bo zdjęcia cieszą oko a przepisy są ciekawe.
    Kuskus wygląda pięknie i pewnie obłędnie smakuje - ja z podobnych składników robię farsz do grilowanej cukinii i podaję na ciepło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło mi Cię gościć! :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  13. MNIAMIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ;-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kuskus i warzywa ale nigdy nie robiłem go z fetą. Naprawdę pyszne danie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam, uwielbiam takie sałatki :) Pyszna i zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kuskus w rożnej postaci, próbowałam na różne sposoby, ale z surowymi warzywami nie jadłam. Twoja propozycja wygląda pysznie, więc pewnie skosztuję. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY I POZOSTAWIONY KOMENTARZ! ANONIMIE, PROSZĘ NIE POZOSTAWAJ BEZIMIENNY :)